Najczęściej zadawane pytania

 

  1. Czy mogę oznakować kupiony produkt haftem lub nadrukiem logo?
  2. Czy oferowane produkty są na stałe utrzymywane i dostępne w magazynie?



 

1. Czy mogę oznakować kupiony produkt haftem lub nadrukiem logo?


TAK - nasza firma wykonuje hafty oraz nadruki na zakupionych produktach.

 

  • Nadruki

    Cena nadruku uzależniona jest od ilości kolorów oraz wielkości.
    Wyceny dokonujemy po przesłaniu do nas wzoru logo - KONTAKT

  • Hafty
    Ceny haftów zależą od ilości oraz wielkości powierzchni.
    Orientacyjne (uśrednione) ceny haftów przedstawia poniższa tabela:


    Powierzchnia Cena (netto) za sztukę
    do 6 sztuk 6 do 59 sztuk od 60 sztuk
    do 45 cm2 10,00 zł 8,00 zł ustalana indywidualnie
    do 100 cm2 17,50 zł 14,00 zł ustalana indywidualnie
    do 200 cm2 27,50 zł 22,00 zł ustalana indywidualnie
    do 300 cm2 36,25 zł 29,00 zł ustalana indywidualnie
    do 400 cm2 61,25 zł 49,00 zł ustalana indywidualnie


    Jednorazowy koszt przygotowania programu hafciarskiego wynosi 60,00 zł netto.
    Przy zamówieniu jednorazowo min. 60 szt. program przygotowywany jest bezpłatnie.

    Termin realizacji wykonania haftu wynosi ok. 14 dni roboczych.

 

  WAŻNE:

  Nie haftujemy i nie wykonujemy nadruków logo, do którego zlecający nie posiadają praw.

 

 


 
2. Czy oferowane produkty są na stałe utrzymywane i dostępne w magazynie?


TAK - większość produktów utrzymywana jest na stanie magazynowym.

 

Dostępność podawana jest na stronie każdego produktu i jest ona na bieżąco aktualizowana.
Z uwagi na ciągłe zmiany stanów magazynowych może się jednak zdarzyć, że faktyczne ilości towaru różnią się od wskazanych w statusie dostępności. Dlatego po złożeniu każdego zamówienia, potwierdzamy możliwość jego realizacji.


W sklepie stosujemy następujące statusy dostępności:

  • produkt dostępny - produkt dostępny na magazynie
  • brak towaru - produkt chwilowo niedostępny
  • spodziewana dostawa - produkt niebawem będzie znowu dostępny
  • WYPRZEDAŻ - produkt wycofywany z oferty dostępny w niewielkich ilościach
  • wycofany z oferty - produkt niedostępny, który nie będzie już dostępny w sprzedaży

Status na zamówienie - zapytaj o termin realizacji oznacza produkt dostępny tylko na zamówienie.



W celu złożenia zamówienia na taki produkt należy skontaktować się z nami.
Wszystkie możliwości kontaktu opisaliśmy TUTAJ.

 


 

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl